وبلاگ خبری قاطی پاتی

آخرين ارسالي هاي انجمن

 

استعلام قیمت ایزوگام مرغوب

ایزوگام را باید عایقی بدانیم که با وجود ضخامت حدود 3 تا 4 میلی متری خود توانسته است پشت بامها و پی های زیادی را در مقابل نشتی رطوبت محافظت نماید. این پوشش به صورت رول به فروش میرسد و باتوجه به مقاومتی که در برابر گرما دارد به خوبی توانسته است مشکل نرم شدن و وارفتگی که قیر گونی دارد، رفع نماید.

این عایق مقاوم و سبک از لایه پلی اتیلن، قیر یا پلیمر، لایه پلی استر و الیاف شیشه تشکیل شده و در نوع فویل دار، آلومینیوم نیز وجود دارد. عمده وزن ایزوگام به قیر آن مرتبط است که دانسیته بالایی دارد. نوع نامرغوب ایزوگام که به وفور نیز در بازار یافت میشود، بوی گازوئیل میدهد و در هنگامی که با دست لمس میکنید دست سیاه میشود.

همچنین طی یک آزمایش ساده ای مانند قرار دادن در فریزر به مدت 120 دقیقه، انعطاف نشان نداده و میشکند که نشان از مقاومت کم آن در برابر سرما و یخبندان دارد. به همین دلیلسفارش ایزوگام استاندارد به گروه با تجربه ای مانند مسیر پوش که در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت میکند ضروری به نظر میرسد.

# شما میتوانید جهت استعلام قیمت ایزوگام مرغوب و نیز نصب و فروش انواع ایزوگام به سایت مسیر پوش به آدرس: MasirPosh.ir مراجع کنید.

 

 

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش